קנה עכשיו

חדר שינה הפרדה לדתיים

הטרנד לרכישת חדר שינה יהודי/דתי

מי שלא שומר על צביון חיים דתי עלול שלא להכיר כלל את העולם של חדרי שינה יהודיים. בדומה לרכישה של חדרי שינה רגילים על ידי לקוחות יהודיים – גם כאן מדובר ברכישה של מיטה זוגית, ארון, שידות לילה ופריטי ריהוט נוספים על פי הצרכים של הלקוח אך השוני הוא שהמיטה הזוגית היהודית מאפשרת הפרדה בין שני הצדדים על מנת שבני הזוג יוכלו להמשיך לעשות בה שימוש גם כאשר האישה נמצאת בימי הנידה ועל פי ההלכה היא אסורה למגע על ידי בעלה.

עד שהומצאו המיטות היהודיות היו נאלצות הנשים הדתיות לנדוד אל חדר אחר ולא לישון בחברת בעליהן בזמן ימים אלה בחודש. בזכות ההפרדה יכולות הנשים להמשיך לישון באותה המיטה ללא חשש של נגיעה או מגע בינן לבין הבעל תוך כדי שינה. לאחר שמסתיימת תקופת הנידה אפשר לשוב ולחבר את המיטות ולישון האחד ליד השנייה עד שצריך שוב לבצע את ההפרדה בין המיטות או המזרנים. אין ספק שמדובר ברעיון מצוין שיש לו ביקוש רב במגזר הדתי והחרדי.

כיום ניתן להשיג חדר שינה יהודי בשלל עיצובים וצבעים שיתאימו לטעם האישי של בני הזוג וגם לעיצוב הכולל של החדר שלהם. כך הם בעצם יכולים ליהנות מכל העולמות – גם חדר שינה מעוצב אופנתי, עדכני, מעוצב ומתאים לטעם וההעדפות האישיות שלהם וגם להמשיך להשתמש בו בזמן ימי הנידה מבלי שהאישה צריכה לחפש מקום אחר לישון ברחבי הבית. בשנים האחרונות יש ביקוש רב מאד למיטות יהודיות מפני שהן אכן מתאימות לאורח החיים הדתי וזוגות רבים אכן מעדיפים לרכוש מיטה כזאת.

ייצור של מיטה יהודית אינו פשוט אך כיום עם התקדמות הטכנולוגיות קל הרבה יותר לייצר אותן. הפלטה העליונה של המיטה, עליה מונחים המזרנים מורכבת על גבי מסילה. ויש מקום להזיז את שני החלקים שמהם היא מורכבת. בעת הצורך נמשכים שני חלקי המיטה אל הצדדים עד שנוצר ביניהם רווח. על ידי הפרדה זו יכולים בני הזוג כאמור לישון יחדיו בימי ולילות הנידה ולאחר שמסתיים ימים אלה – לשוב ולחבר בין שני החלקים לקבל מיטה אחת שלמה.

אולי יעניין אותכם – חדרי שינה במבצע ניתן למצוא בביג סליפר במחירים מיוחדים ואטרקטיביים, בהתאם לגודל וסגנון חדר השינה.

לפרטים ורכישה חייגו עכשיו! 072-3303504 או פנו ב-WhatsApp
ויחד נבנה עבורכם את החדר המתאים לאופי ולצרכים שלכם!

 

 

תוצאות: 24 נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy